NEPOZVANI GOST

Asteroid koji je uzbunio znanstvenike poslala druga civilizacija da nas promatra

Objava:3.11.2018. 21:04

Misteriozni međuzvjezdani asteroid Oumuamua moglo bi biti ogromno solarno jedro koje je poslala druga civilizacija u potrazi za znakovima života, tvrde astronomi.

Oumuamua je stigla u naš Sunčev sustav u listopadu 2017. Nasa je uočila neočekivano ubrzanje i pomak u putanji otkako je gigantski objekt ušao u unutarnji krug našeg sustava prošle godine.

Sada jedna studija tvrdi da bi to moglo biti jedro koje pokreće svjetlost koje su poslali izvanzemaljci. Astronomi s harvardskog Smithsonian Center for Astrophysics (CfA) analizirali su neobičan oblik objekta nalik na cigaretu kao i njegovo nepredvidljivo kretanje.

Zaključili su da bi čudnovati asteroid "mogao biti svjetlosno jedro umjetnog podrijetla". Znanstvenici kažu da je čudno ubrzanje mogući rezultat sunčeve radijacije koja pokreće to gigantsko jedro.

"S obzirom na umjetno podrijetlo, jedna je mogućnost da je Oumuamua svjetlosno jedro koje plovi u međuzvjezdanom prostoru kao krhotina napredne tehnološke opreme. Alternativni, više egzotični scenarij je da je Oumuamua potpuno operativna sonda koju je u Zemljinu blizinu namjerno poslala druga civilizacija", napisali su.

Druga opcija, koja bi objasnila potpuni nedostatak komunikacije i bilo kakvog signala je da je plutajuće tijelo zapravo krhotina izvanzemaljskog svemirskog broda.

100posto.hr